پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ
پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ

گنده های رپ از نظر من


با این پست میخوام گنده های رپ رو از نظر خودم بگم

به نظر من این ده نفر غول رپن که با

1- یاس شروع میشه و تعداد طرفداراش تقریبا دوبرابر مجموع 9 نفر دیگس از بچه 6 ساله تا پیرمرد و پیرزن

70 ساله یاس گوش میدن

2- هیچکس = عشق لات ها و بچه باحالا مثل خودم

3= پیشرو - به نظر من پیشرو رپ واقعی رو میخونه و یه شب پیشرو گوش ندم خوابم نمیره به جان مولا لول

4- بهرام - آهنگاش خیلی لوتیه میخوای بهت ثابت شه برو دوناشو بشنو ته آهنگه

5- حسین تهی - اینم خیلی باحال میخونه و رپ میخونه نه چرت بخونه اسمشو بذاره رپ

6- تیک تاک - بزرگ ترین گروه رپ فارسی از نظر منه

7 - زد بازی - از اون موقع که سامان رفته زد بازی آهنگ خیلی قشنگی مثل تابستون کوتاه و ... نداده

ولی باز با وجود مهرداد هنوز هم جزو بهترین ها به حساب میاد

8- جادوگران - خدای رپ به شیوه گنگ آهنگاشو گوش کن برو کره زحل هدفونم بغلش باشه دیوونه ات میکنه

9 - امیرقیامت = تازه کاره ولی خداییش آهنگاش قشنگه

10 = قاف - ناشناس تقریبا ولی فعال و خواننده ای حرفه ای توی سبک های خودش

اگه نظرتون مغایر با منه توی نظرات عنوان کنید

خوشحال میشم

پارسی باش پارسی زندگی کن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.