پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ
پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ

حکایت دروغ و دقل

نمیدونم این آدمایی که یه سری دروغ و دقل میسازن به ضد رپر ها چه سودی در میارن خدا رو شکر این دروغ رو

هم پیشرو توی فیس بوکش بهش جواب داد ویدیو میلیاردر اصلا برای مغرور بودنش نبوده اگه چشاتون رو قشنگ باز

کنید میبینید توی کتابخونه است و داره یه کتاب میخونه و بقیش رو داره فکر میکنه

اینم سخنان پیشرو =

میلیاردرو برای تقویت باور خودم و مردمم خوندم نه پز دادن ،کل ویدیو داره نشون میده که من انتخاب کردم که

موفق و پولدار شم برای خودم هدف مشخص میکنم،ریز به ریز،چون این ایدرو مارک فیشر داد به من با کتاب زیبای

حکایت دولت و فرزانگی خواستم در اختیار مردمم بزارم دیدگاهی که (من به دست اوردم) بدونید که کم زحمت

نکشیدیم برای ساخت ویدیو اونم تو ایران...من هم مثه شما دلسوزه افرادی هستم که درگیره فقرن ،این نوع کمک

بهترین کمکه از نظر من به مردم باید راه نشون داد ،نه اینکه ماهی بزاری تو دهانشون،میدونم در کشوری دارم

زندگی میکنم که پولدارا پولدارتر و فقیرا و متوسط ها بدبختر میشن راز نجاتش تقویت ایمان و جادوی پرورش ذهن

به سمت روشن بینی هست...یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.