پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ
پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ

خبر های داغ راجع به خواننده مورد علاقه


امروز که توی فیس بوک هیچکس سر زده بودم و زیر و رو میکردم این رو دیدم که برام جالب بود گذاشتم شما هم

ببینید

***** خبر اختصاصى ***** مى خوام یه گردنبند فروهر بگیرم با یه سِرى انگشتر ، اسم مجموعه بعدى رو هم

مى خوام بذارم "سختى" ...اسامى آهنگاش هم از این قرارن : ١- اِعتیاد ٢-دخترک ژاپنى غصّه نخور زلزله بند میاد

٣-اِعدام ٤-من پول ندارم ٥-جام جهانى ، بعد از پخش مجموعه هم مى خوام از رپ خدافظى کنم و به شغل اصلیم

که بازاریابى هست مشغول بشم و آخر هفته ها برم موج سوارى ..... عاشقتونم قَلب قَلب قَلب قَلب شب بخیر


راستی اگه برای شما هم جالب بود زیریش رو هم بخونید

مى خوام یه گردنبند فروهر (یاس) بگیرم با یه سِرى انگشتر(شاهین نجفی ) ، اسم مجموعه بعدى رو هم مى

خوام بذارم "سختى" ...اسامى آهنگاش هم از این قرارن : ١- اِعتیاد (یاس) ٢-دخترک ژاپنى(تتلو) غصّه نخور زلزله

بند میاد(یاس)٣-اِعدام(شاهین) ٤-من پول ندارم(پیشرو) ٥-جام جهانى(پیشرو) ، بعد از پخش مجموعه هم مى

خوام از رپ خدافظى کنم (حصین)و به شغل اصلیم که بازاریابى هست مشغول بشم و آخر هفته ها برم موج

سوارى ..... عاشقتونم قَلب قَلب قَلب قَلب شب بخیر (تتلو)

راستی این خبر واقعیه واقعیه توی فیس بوک اصلی هیچکس نوشته شده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.