پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ
پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ

پارس هیپ هاپ

آهنگ کلافگی


پیشرو = یه رپر واقعی

چرت زیاد گفتن من پاک کردم دوباره میزارم من گدام اره هر چی حرفام منطقیه خیلی ادم بی شعور بینه ما هست

خجالت بکشید...امینم گداس کاراشو میفروشه همه تاپ ارتیستا گدان؟ نه اونا که اسم این فرهنگسازی رو

میزارن گدایی دزدن دزد پس دوستان خواهشا این مطلبو تا تهش بخونید:

هر چی میخواین اسمشو بزارید من منطق دارم واسه گفته هام


در خارج itunes هست amazon هست و.. تو ایران اینطور نیس افراده بسیار محدودی دارن از این چیزا من از این

به بعد اهنگامو پخش میکنم مجانی مثله همیشه!(اهنگ کلافگی جدید بود خواستید حمایت کنید) هر کی دوس

داشت هر مبلغی عشقش کشید بریزه به کارتم که زحمت ما هم بی ثمر نمونه مرسی از همتون بیاین هنرو با

ارزش کنیم هر چند ما جوجه شاگردیم



:ﺷﻤﺎﺭﻩ ﮐﺎﺭﺕ : 5863 - 4660 - 0610 - 6221
ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﻧﺎﺻﺮﻱ ﺁﺯﺍﺩ ﺑﺎﻧﮏ ﭘﺎﺭﺳﻴﺎﻥ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.